W turystyce liczy się każdy klient

154W turystyce liczy się każdy klient nie wolno zapominać o tym fakcie, a co najważniejsze stwarzać im odpowiednie warunki do tego by byli nie tylko zadowoleni z pobytu w danym miejscu, lecz przede wszystkim odczuwali satysfakcje z jakości oferowanej im usługi. Wydaje się to jak najbardziej oczywiste, jednak jak pokazuje życie w wielu przypadkach i sytuacjach bagatelizowany jest ten fakt, zwłaszcza przez niektórych przedsiębiorców działających w branży turystycznej. Przy obecnych możliwościach podzielenie się informacjami, sugestiami czy uwagami na temat pobytu w danym regionie, okolicy czy atrakcyjnym miejscu nie stanowi dla takiego turysty żadnego większego problemu. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest zagwarantowanie mu takich warunków i atrakcji by przekazał on wyłącznie pozytywną opinię a co za tym idzie przyciągnął w ten sposób także kolejnych turystów. Doceniać należy każdego zagranicznego i krajowego gościa bez względu na długość jego pobytu, to ile pieniędzy posiada czy jakie w tym aspekcie ma oczekiwania.